marți, 22 martie 2011

XX. Et Ianis ? [ Si Ianis ? ]

  • Te simti mai bine ?
  • Da Sebastian, multumesc !
  • Cu placere, sti ca mie imi poti cere orice.
  • De aceea te-am trimis sa ai grija de fiica mea, doar tu o poti face !
  • Si Ianis ?
  • Ianis e mult prea naiv, puterea lui nu sta in minte ci in inima. Ea o sa-l slabeasca enorm. Eu sunt bine, ma voi putea ridica din patul asta blestemat in curand. Faptul ca din nefilim am devenit inger m-a slabit, dar de cum ma voi recupera voi fi mult mai puternica. Tu intoarce-te si ai grija de Issabella, nu uita, numai eu o pot omora. Acum iesi !
  • Cum spui tu !
    Si Sebastian iesi din cabana in care Karnia se afla.
    *** 
      Usa se tranti. Ianis era in baie schimbandu-se de hainele care parca erau date cu o tona din parfumul Emmei. Nu-i putea veni a crede cat de urat mirosea parfumul si prin urmare cat de urat ii miroseau hainele. Dandu-si seama cine intrase pe usa, arunca hainele in cosul de baie si iesi in sort sa vorbeasca , cu musafirul lui.
    • De batut la usa ai auzit ?
    • Da !
    • Si de ce nu pui in practica regulile de bun simt ?
    • Ca nu obisnuiesc !
    • Ntz, ntz, ntz Sergiu ! La tine chiar nu ma asteptam, zise acesta luand o pozitie foarte confortabila in pat.
    • Deci... unde ai gasit pana ?
    • In fata casei !
    • Unde mai exact ! Ridica tonul Sergiu stand cu maine incrucisate in fata usii.
    • In fata casei am zis ! Vrei sa incercuiesc locul... fi serios !
    • Si cine ar fi putut fi... pentru ca oricine ar fi nu a zis nimanui. Altfel erau deja aici ingerii !
    • Sebastian ? Sa se fi indragostit de frumoasa domnita destinata pieirii ? Spuse Sergiu ironic.
    • Nu... Sebastian nu ! I-am vazut aripile !
    • Hmm... uite aici, acum, azi chiar n-am nicio idee. M-a blocat.
    • Serios ?! Era randul lui Sergiu sa fie sarcastic.
    • Eu vorbesc serios si tu... hai razi cat vrei, adauga acesta luandu-si pe el un tricou. In urmatoare clipa se opri si zise:
    • Issabella !
    • Brianna !
    • Cat de... de...
    • Neghiobi!
    • Da, sa fim sa le lasam singure !
    • Imbraca-te si hai sa stam de paza, daca a fost la noi cu siguranta se va duce si la ele.
    • Ai vazut ca m-am deblocat ? Uite asa !
      Rosti pocnind de trei ori din degete Ianis, grabindu-se cu imbracatul. Insa Sergiu deja coborase. Il enerva cand era lasat sa vorbeasca singur. Uitandu-se in oglinda se intreba de ce isi facea griji pentru Issabella. De ce simtea nevoie s-o vada. La naiba, trecuse doar doua zile si il interesa persoana ei. Era ura ? Era altceva ? Nici nu vroia sa se gandeasca, ca ar putea fi altceva. Cauta o alta haina decat cea care miroasea a parfum ieftin dat din belsug, dar cum nu gasi si cum nu avea timp de pierdut o lua din baie si iesi grabit, deranjat la culme de mireasma ei. Coborand jos il privi pe Sergiu cum simtise aerul care il inconjura si inainte ca acesta sa zica ceva ii dadu raspunsul.
    • Nu intreba !
    • Dar ce naiba...
    • Emma ! Te astepti la ceva cu stil ?
    • Nu puteai sa iei altceva ?
    • Ma crezi atat de tampit incat sa nu ma gandesc la asta, dar daca tu m-ai grabit !
    • Eu ?
      Si Sergiu ramase razand in spate dupa ce il privi pe Ianis cum cobora scarile, se incalta rapid si iesi pe usa. Il amuza cumplit felul lui de-a fi cateodata, si il enerva alteori. Se obisnuise cu el, iar acum era singurul care nu accepta faptul ca isi facea griji pentru Issa, insa trebuia recunoscut ca si el isi facea pentru Brianna. Isi lua haina si cheile din cuier si il urma.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu