vineri, 20 mai 2011

33. Ianis Succurrite [ Ajuta-ma Ianis ! ]

"Ajuta-ma Ianis. Sunt cum vrei tu sa fiu, dar nu-mi lasa mama sa moara, te rog, te implor nu te gandi la mine, gandeste-te la ea! Ianis ! Ianis ma auzi ?"
Ianis se trezi imediat. Alexia dormea langa el. Spatele ei gol era superb invelit jumatate de cearsaful alb. Isi puse mainile la tample neintelegand ce se intampla.
"Ianis...Ianis ma auzi ???"
"Nu mai tipa Issabella ! Vrei sa-mi spargi timpanul sau ce ? Daca nu vrei sa ma auzi jignindu-te imi poti spune calm, nu sa ma molestezi in halul asta!"
"E mama !"
"Bravo ei !"
"Ianis... mama moare" zise aceasta fara speranta incepand sa planga. Ianis nu mai spunea nimic. Privea intr-un punct fix dandu-si seama ca ea chiar avea probleme, revenindu-si raspunse inchizand ochii.
"Vin acum!"
Se ridica imediat in pat, isi lua camasa de pe jos si pantalonii. Nemaiapucand sa-si inchida camasa, abia se grabi la pantaloni, isi lua haina pe el, si se inchise la aceasta. Cobora scarile mai mult sarind din 4 in 4. Se incalta repede si iesi in graba, dandu-si drumul la aripi si zburand spre ea. Issabella era tot pe alee in ploaie, plangand cu Adriana in brate. Ianis ajunse imediat privit fiind de ea. Niciodata nu il mai vazuse cu aripi, cu ochii negri, era dur, puternic, rau, dar undeva inauntru era bun. Acum ca stia adevarul, faptul ca era un simplu copil cand devenise demon. Ca se increzuse in Karnia ca intr-o mama... si el fusese pacalit, exact ca ea, fusese parasit exact ca ea. Atunci era in stare sa-l judece ? Il privea, ploaia ascunzandu-i lacrimile. Ochii ii devenira albastri din nou si aripile ii disparusera. De cand exista lumea asta plina de monstri ?
  • Ridic-o de aici !
  • Incerc... dar nu pot !
  • Da-te la o parte, zise Ianis impingand-o si luand-o in brate pe Adriana.
  • Unde o duci ?
    Ochii Issabellei il fixau. Nu isi putea da seama daca plangea, daca ii parea rau sau nu, dar ii putea citi furia.
  • La cineva care poate avea grija de ea... in niciun caz n-o las pe mana ta.
  • Dar e mama, hai s-o ducem acasa, sunt sigura ca Mihai stie de ea.
  • Ce s-a intamplat aici ? De cand te-a apucat bunatatea si ai iertat-o pe...ea ? Intreba Ianis privind spre Adriana.
  • Ea ar trebui sa ma ierte pentru tot ce i-am zis si tot ce i-am facut.
    Vroia s-o creada dar nu putea. Isi desfacu aripile dar inainte sa-si ia zborul Issa il opri spunandu-i:
  • E prea tarziu sa mai repar raul facut ?
  • Odata facut... da !
  • Cum pot sa invii o persoana ?
  • Cate ai facut in seara asta copila ?
  • Cate n-am facut intr-o viata, zise aceasta lasand privirea in jos.
  • Continui sa-mi arati ca...
  • Nu vreau sa te mai aud Ianis,il intrerupse aceasta. Pleaca ! Plecati toti departe de mine ! Sunt un montru, nu merit nimic...pleaca !
  • Asta si faceam.
    Si pleca. Lasand-o singura, asa cum o mai facuse o data. Se ridica de jos si isi relua pasii spre masina unde lasase copilul plangand si mama moarta, dar in loc de ceea ce lasa ea, gasi o salvare, un barbat cu copilul in brate, care de asemenea nu-ti puteai da seama daca plangea sau nu. Se fixa pe copil, care o privea... ii revazu ochii mari privind-o. Se simti atat de vinovata...se apropie si intreba ca un simplu cetatean :
  • Ce s-a intamplat aici domnule ?
  • Sotia mea... a fost omorata...
  • Doamne fereste ! De cine ?
  • Nu stiu, dar ii multumesc !
    Issa incremeni.
  • Cum adica ii multumiti ? Intreba aceasta extrem de uimita.
  • Ma aflam aici ca sa-i dau banii, recompensa pentru fiul meu. Il rapise. Castigasem custodia lui acum 1 an, iar acum o luna mi l-a rapit. A incercat sa-l omoare odata, cu mine la telefon. In fine...continua acesta ca si cum ar fi fost trezit dintr-un vis, nu mai conteaza. S-a terminat, iar copilul meu este din nou in siguranta langa mine.
    Issabella zambi fals, totusi nu se mai simtea atat de vinovata, si se intoarse, privii baiatul apoi drumul spre casa.

3 comentarii:

Roxanne_Dreamer spunea...

si nu-i corect
de ce nu ai mai scris? ca mie sincer imi place ficul la nebunie. mai vreau!!!

Andreea spunea...

Acum sincer...imi vine sa te cert,de ce nu continui?este superb blogul...nu da cu piciorul intr-o munca atat de buna

Elena M. spunea...

Hey, am avut ceva probleme cu blogul, am pierdut parola intre timp, inca ma chinui s-o recuperez, nu stiu daca aveti cum sa vedeti commentul acum, a trecut destul de mult, povestea a continuat, cel putin eu am scris in continuare, sper sa reusesc sa imi recuperez parola, si sa postez in continuare.

Elena M.

Trimiteți un comentariu